tisdag 9 december 2014

Cathrine Fahlgren i Lycksele

UPPDATERAT
Jag har aldrig varit med om en människa, som inte tar reson i sin förföljelse av mig, utan fortsätter exakt likadant år efter år. Jag bad henne för en månad sedan på twitter att ta bort de inlägg om mig som hon skrev 2011. Men hon bara kör på. Hon är den enda i detta land som tycker det är roligt att fortsätta att vara lika elak mot mig som någonsin. Detta mot en människa ur en äldre generation än hennes och som hon absolut inte känner.

Cathrine Fahlgren bor
 numera i Ånge
Det är så att när människor blir medelålders så kan de bli som sur ättika. Människor kan stelna i sina former och bli förstenade. De kan ha stenar istället för hjärtan. Hon har bloggen Cattasbubbla och hon kan hur lätt som helst ta bort dessa inlägg om mig. Det är verkligen på tiden. Jag har naturligtvis bett henne att ta bort detta redan 2011. Och fick bara ett hånfullt svar. Det är inte roligt med någon som förföljer mig som är ålderspensionär. Det är skamligt helt enkelt. Att jag dessutom förlorade min sambo i en cancersjukdom för några dagar sedan gör inte saken bättre. En människa med minsta lilla medkänsla i kroppen skulle inte fortsätta att förfölja också mig in i och bortom döden.
18.12.2014
Jag har nu skickat följande till cattas bubblas webbhotell i USA. One.com heter webbhotellet och  Abuse Department har fått följande mejl från mig i går, som jag har bett dem att skicka till Cathrine Fahlgren:

Thank you for you prompt answer! I want you to tell Cathrine Fahlgren in Lycksele Sweden who is the owner ofwww.cattasbubbla.se that she should remove the insulting things she has written about me three years ago. I asked her already in 2011 to do so. But she thought it was fun to continue to abuse me. I have asked her several times to remove the smearing six different pieces she did wrote about me. Please send this to her and once again I will try to make her understand that this is not okey to do to an elderly woman. I did loose my life companion on 5th of December this year and I do not want her to stalk also me into my death and beyond it. Please send this to her. If she is human she will listen this time. She has also stalked me on Flashback and I would be grateful if she could remove this slander about me too. Please send this message to her. This is the only person that continue to do this i the whole world. I do not believe that she is an evil woman, but I do not want to se my name and hers together when I look at Google. Please remove the abusing messages Cathrine Fahlgren! I am enough depressed after my life companion´s death. I hope you will understand this. Please send the above message now. 
Thank you very much
Ann Helena Rudberg
journalist, author and retired 69 year old woman
living in
Torsby Ängsväg 26
139 51 Värmdö
Sweden
www.annhelenarudberg.se
www.annhelenarudberg2.blogspot.se

16:58
Webbhotellet one.com har bett mig formulera mig direkt till Cathrine Fahlgren så det gjorde jag alldeles nyss:

To Cathrine Fahlgren Lycksele Sweden
owner of the site www.cattasbubbla.se

I want you to remove the insulting things you wrote about me three years ago in October 2011. I asked you already in 2011 to do so. But you thought it was fun to continue to abuse me. I have asked you several times to remove the smearing six different pieces you wrote about me. I think you understand this time that this is not okey to do to an elderly woman. I did loose my life companion on 5th of December this year and I do not want you to stalk also me into and beyond my death. If you are human you will listen. Yoy have also stalked me on Flashback and I would be grateful if you could remove also this slander about me. You are the only person in this world that continue to do so. I do not believe that you are an evil woman, but I do not want to see my name and your name together on the internet. Please remove the abusing texts you wrote Cathrine Fahlgren! I am enough depressed after the death of my life companion. I hope you will understand this.
Thank you Cathrine Fahlgren for stopping this abuse of a 69 year elderly woman!
Ann Helena Rudberg
Torsby Ängsväg 26
139 51 Värmdö
www.annhelenarudberg.se
www.annhelenarudberg2.blogspot.com

19.12.2014
Fick nyss det här meddelandet från webbhotellet:
Dear sir/madam,

Your message has been forwarded to the intended recipient.

Kind Regards
Abuse @ One.com
6.4.2015
Cathrine Fahlgren framhärdar i att vara en förföljare. Hon har naturligtvis ett sorgligt liv som förföljare. Det är mycket synd om henne, men hon skäms så mycket att hon inte kan lyfta ett finger för att förändra sin situation. Utom att flytta runt i landet. Hon bor numera i Ånge. Här är senaste ägarbytet på adressen. Hon verkar fortfarande vara ägare till Brattforsvägen 19 i Lycksele. 
9.6.2015
Hon blockerade mig på twitter för hon vågar inte diskutera. Hon framhärdar i lögner istället. Jag är blockerad från att följa henne och att visa hennes twitter, men nedan kan ni se detta ändå. Detta var som svar på att jag ville återigen att hon skulle ta bort sina inlägg om mig. Då skulle hon slippa mig.
24.6.2015
För övrigt tycker jag att ni kan läsa det här inlägget och detta också om Cathrine Fahlgren.
Cathrine Fahlgren låtsas förorättad på annat håll och påstår att
det ska extremt mycket till för att hon ska blocka någon.
Nej, det krävdes ingenting alls.

Hon tycker om att ljuga.
Sorgligt att det inte går att stoppa henne. 



9.7.2015
Jag ska strax åka iväg och posta ett kort till Cathrine Fahlgren. Ni kan se detta nedan. En icke omänsklig människa måste väl ändå reagera mänskligt när den får detta kort? Jag hoppas att hennes förföljelse av mig tar slut när hon får det.



Det här vackra kortet får Cathrine Fahlgren
23.7.2015
Jag har inte hört ett dugg ifrån Cathrine Fahlgren sedan jag skickade ovanstående kort till henne. Jag antar att det betyder att hon vill fortsätta som vanligt att förfölja mig till döddagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar